Tahun yang dimamah usia.

ye, tak paham. aku memang tak paham.
perlulah buat entry lain macam kali ini?
tanpa ada idea di kepala jari-jari mengada-ngada menekan-nekan keyboard
tanpa ada ayat yang sesuai dan cerita yang menyusahkan orang lain
tetapi jari-jari ini masih degil menaip-naip perkataan yang anda lihat kini
mungkin sebab aku demam, jadi jari aku pun demam dan tidak mengikut arahan tuannya

pernah juga aku terfikir nak delete blog ni
tapi disebabkan aku masih sayangkan anggota badan aku
jadi aku tak jadi nak delete
sebab aku tahu orang pertama dan kedua yang akan membelasah aku
ialah Jaja dan Wawa.
jadi kalau aku terasa nak delete, aku takkan boleh balik kampung lagi
sebab mungkin mereka dah tunggu seawal di trafik light di simpang tiga.

baru aku perasan tahun 2010 dah sampai penghujungnya.
kalau ikut term sakit barah
 "dah sampai tahap keempat.tak lama lagi meninggallah ni"
dan tahun 2010 ni juga akan pergi meninggalkan kita
dan digantikan dengan tahun 2011
jadi segala kenangan di tahun 2010 jangan dibakar
sebab belum tentu tahun 2011 akan ada kenangan macam tahun 2010
jadi sesiapa yang membeli rumah pada tahun 2010
jangan bakar rumah tuh
sebab tahun 2011 belum tentu dapat beli rumah macam tu lagi
aku akan andaikan kamu semua faham maksud aku

sekarang aku memang rasa tak selesa
bila demam hinggap masuk ke dalam badan
rasa macam nak masuk juga dalam badan
carik virus utama untuk demam ni
lepas tu sembur dengan ridsect
biar mati terkubur macam tu
puas hati aku
tapi seperti yang diketahui oleh semua orang
aku tidak dikurniakan kuasa super saiya
seperti Sun-Goku
nampaknya aku hanya perlu makan ubat,
berjumpa dengan doktor dan meminta nombor telefonnya

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. anda suka editing? anda ditag http://xpresikuseven.blogspot.com/2011/01/pose-slumber-laptop-contes.html

    BalasPadam

Komen

maktehlala. Dikuasakan oleh Blogger.