Cara dapatkan Photoshop CS6 bersama serial key


Bagi kaki editing mesti tengah gigih cari photoshop secara percuma sebab masing-masing kedekut keluar duit beli ori. Yela mahal nak mampos kot.

Aku pon dulu berapa lama pakai Paint buat editing, gigih cari photoshop free tapi selalunya semua trial sebulan. Pakai paint tu, kau jangan main-main dengan kesabaran aku. So kepada pakwe-pakwe, masuklah meminang aku kerana aku penyabar.

Okay malas bebel panjang. Dekat sini aku share photoshop cs6 bersama serial key. Ofkos la apa yang kita buat ni tidak legal, so kalau rasa-rasa nampak muka aku kena masuk lokap sebab share benda ni, tolong la ramai-ramai kumpul duit ikat jamin aku.

Photoshop CS6

Link ni aku share daripada google drive aku. So just tekan download anyway, insyaallah takda virus. Kalau ada mungkin virus demam jela sikit. Ada dua file setup dekat situ. Download salah satu sebab sama je dua-dua. Apa gila aku upload dua kali pon tak tahu.

Serial key: 8MEH-RU7JQ-ACDRM-MQEPR-G3S23-FEMBR-ACED

Serial key ni kau kena cepat. Kalau lambat kena block lepastu kena carik lain pulak. So, jangan buat aku berkata padan muka pada kau.

Lepastu install la, masukkan serial key. Takkan install pun tak reti aku pukul kau nanti.

Just in case kau newbie, ok la fine, komen jela kat bawah cara nak install macam mana. Nanti aku ajar.

Setakat ni aku pakai okay lah tak ada masalah sangat. Sebijik macam yang legal punya. Cuma ada problem pada file yang kau save, icon PSD tu corrupt. Icon je, file tu okay. So kalau nak bukak, kau bukak dlu PSD, baru open file tu. Setel.

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. sama2. jgn lupa sebarkan pada dunia makteh ada potosop cs6 dgn serial key

      Padam

Komen

maktehlala. Dikuasakan oleh Blogger.